böglov

vad fan gör man på ett jävla pisslov?     här kommer några fula bilder jag tagit under mitt sommarlov

heheheh

sommarlov

jahaa, så nu när man har sommarlov, då finns det INGET att göra.... kollade runt lite och hittade masssa saker man skulle kunna göra på ett sommarlov!

• supa
  • Samla på bingolotter
  • Bygga ett massförstörelsevapen

yeah

Ingenting är som det ska, likadant från dag till dag.
Alla säljer samma tjänster, människor till höger vänster.
Jag kan bara så ett frö ge ett råd. ta ditt spö!

Jag går och fiskar, och tar en tyst minut åker ut, ut och fiskar
Min chans att andas in, andas ut .Aaaaandas ut.

Ja, nu ska jag dra o fiska! kommer gå riktigt bra känner jag.  Måste bara fixa ett fiskespö och några vassa krokar!

fest

Nu är det FEST!! Sitter och väntar på Victor, sen ska vi till Emil på frukostkrök!

helgen

Ojojoj... helgen har varit den bästa på länge, fyfaaaaaaaaan! Och snart är det skolavslutning, satsar på att glömma bort allt och hamna i fyllecell, skiiiiii! Men fan vad jag ska dricka bärs. Har en liten lista på saker jag ska göra på tisdag!
  1. Frukostkrök hos Emil
  2. Skolavslutning
  3. Mellankrök hos Kenan
  4. Decka hos Clara
Får la se hur långt jag kommer..

chilllll

Igår gled vi runt i PER med Martin som chaffis! jag, emil och jonte drack folköl och vråååååla.
Sen körde vi ut till victor i läjet och grogga lite! Victor åkte med oss efter jobbet, vi köpte mer folköl, körde motorväg, hälsade på ett gäng mongos på childbridge och bara rockade fett :D

Idag finns det fan inte ett skit att göra..... alla jobbar och det blåser som faan ute! Men det kanske vänder så jag får skitkul, vem vet ?

dagens

Dagens tråkigaste: 0 m/s

Dagens låt: Näääk – Så Jag Lever Mitt Liv - Feat. Nimo

1 vecka

idag har jag bara chillat hela dagen, skolan, stan, hemma!!
Nu känns det som att jag kan ta sommarlov och bara dricka massa sprit!..

En vacker bild från förra året! Detta var förfest om man jämför med vad detta året kommer bjuda på!!

pace out, xoxo

vråla

fyfan vilken jävla kväll igår, riktigt nice! Stack till cheers efter skolan med simon o jonte, fast jonte blev leggad på cola så vi stack till nyfiken o tog oss varsin bärs, sen stack jag och simon tillbaka till cheers och käkade o drack öl!
Vi träffade Macke och Rasmus där, satt la där fram tills 6 tiden innan vi stack till harrys en snabbis och träffade simons mamma! Sen körde vi hem Åke till Simon ( Åke är Simons lillasyrra ).. Efter att vi chillat hos Simon någon halvtimma stack vi till Lomar, sen kvantum, sen hem till mig där vi drack öl, lyssnade på hårdrock och vrålade!!!!
Nu ska jag ta mig något att käka och tagga inför kvällen som kommer bli nice!

PEACE OUT

ef

18 och siesta!!! liiiiiiiiite försenat

Här kommer ett försenat inlägg om siesta och min 18-årsdag! Den 26 maj fyllde jag 18 år och det firade vi med SIESTA. Jag, Emil, Moa, Clara, Mathilda, Annie, Issa och Mirre åkte buss till hässleholm klockan 14.20! Vi åkte buss hela vägen ner till lund, där vi bytte till tåg. När vi kom till stationen i hässleholm stack vi till en taxi och åkte raka vägen till SIESTA!!! När jag skulle gå in på campingen kom en polis och tog all min dricka.... blev supersur!! ( F.T.P )
Men jag har så snälla kompisar så jag blev full som fan ändå!!! nästa dag skulle några sköna göteborgare till systemet så dom köpte ny dricka till mig. TACK SOM FAN! Jag har inte så jävla mycket att skriva om när det gäller siesta eftersom jag var ganska full och kommer inte ihåg så mycket... Men vi träffade iaf ett skönt gäng från SKÅNE!!

Top 5 band!

1. Mustasch
  2. Näääk
  3. Maskinen
  4. Dead Prez
  5. Kapten Röd

yeah
En bild på Hapuz och hans BÄSTA fanclub EVER!!!!!