jaha

Då har man äntligen jullov och i morgon flyger jag till Bryssel om allt går som planerat! Ska stanna där över jul och sen åka vidare till London. Känner mig dock inte så jätte sugen på att åka på flygtur efter allt man läst om förseningar och inställda flyg.. Och med tanke på att jag o pascal flyger hem dagen innan nyår är risken rätt stor att det blir nyårsfirande på någon okänd flygplats. ELLLLLLER så kan allt gå skitbra och jag glider runt i London som värsta grabben, shoppar, spanar på brudar, käkar god mat och bara chillllar! Sen kommer jag hem perfect innan nyår och är redo för kalas :D Man får la se vad som händer! på tal om ingenting, Zlatan ska fira jul i sälen.. vad nu det betyder :S trodde han var muslim



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0